Close

מרץ 10, 2020

רמי ברכה משקיע ב-oolo

שרתים נופלים ממגוון רחב של סיבות, אבל כדי לשמור על הלקוחות שמחים, סביר להניח שהצוות הטכני מקבל על כך התראה מיידית ועושה הכל כדי לחזור לעסקים כמה שיותר מהר. הסטארטאפ הישראלי oolo פועל בתחום דומה, ומפתח מוצר שמסייע לצוותי אופרציה בחברות מדיה לאתר באופן אוטומטי את הסיבות לבעיות שביכולתן לפגוע בהכנסות שלהן. כעת, הוא מודיע על השלמת סבב גיוס ראשון בגובה של 6 מיליון דולר בהובלת S Capital, ובהשתתפות 2B Angels והמשקיע רמי ברכה.

oolo הוקמה ב-2019 על ידי יובל ברנר (מנכ״ל) ורועי יניב (CTO). מדובר בחברה השנייה שהשניים מייסדים יחד, אחרי שהקימו ב-2012 את קרמבולה. לאחרונה שוחררה גרסת בטא של המוצר למספר לקוחות משלמים והם מדווחים על רשימת המתנה של עשרות חברות, כאשר קהל היעד הם אתרי תוכן ואפליקציות. במשרדיה שברעננה מועסקים כ-20 עובדים, ובעזרת הגיוס האחרון מתכננת החברה להגדיל באופן משמעותי את מצבת העובדים שלה.

“סבב הגיוס היה חריג מאוד. בחרנו את המשקיעים שלנו לפני שהם בחרו בנו והסבב הסתיים תוך מספר ימים בודדים. כל חברה היא מסע חדש – והיה קריטי מבחינתנו לבחור את האנשים הנכונים ביותר למסע המאתגר הזה. כמו תמיד, נטל ההוכחה כמובן עלינו ואנו כבר שקועים עד צוואר בעשייה”, מסכם ברנר.

קישור לכתבה המקורית בגיק טיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *